candle

שכבת עוז, שבט גנים בגני תקווה

אנחנו שכבת עוז משבט גנים בגני תקווה, קרואים על שמו של עוז צמח.

לפני שקיבלנו את הכבוד להיקרא בשמו של עוז ניתנו לנו שמות שונים הקשורים לעוז, כשהיינו בני 13 קיבלנו את השם עוז אך עדין לא ידענו מה משמעותו. לאחר שנה בכיתה ח' באמצע טיול לקחו אותנו למקום מרוחק ושקט, שמו לנו נרות על הרצפה שיצרו את השם של עוז והסבירו לנו את משמעות השם.

זאת הייתה חוויה מעצימה, לא נשכח את הרגעים המרגשים, העצובים והמגבשים הללו.
ביום הזיכרון בכיתה ח' המדריכים שלנו הכינו לנו חדר עם תמונות ומידע על עוז וכמובן ברקע התנגן השיר של עוז, כולנו יצאנו מהחדר עם דמעות בעיניים ולב שבור. בכיתה ט' בטיולים עם ערים נוספות היה לנו חשוב לייצג את השם שלנו לאיפה שרק הלכנו.

הרגע המשמעותי ביותר שהיה לנו עד היום היה כאשר פגשנו את אבא של עוז שהגיע לדבר איתנו, לא יכולנו לבקש יותר, למדנו יותר על עוז, התחברנו יותר והבנו בדיוק מה קרה לו, איזה גיבור הוא וכמה הוא בן אדם מדהים.

ביום הזיכרון לחללי מערכות ישראל אנחנו שומרים על משואה מהבוקר עד הערב לזכרו ובכל הזדמנות שיש לנו אנחנו מספרים את הסיפור של עוז ומתגאים בו. ביום הזיכרון בבית הספר שלנו ביקשנו שהסיפור של עוז יופיע בטקס וכך היה.

האופי המדהים של עוז מלווה אותנו בכל יום, אנחנו חושבים עליו בכל רגע ומנסים לייצג את זכרו בדרך הטובה ביותר. החיבור השנה עם אביו של עוז היה גדול משנדמה, מעולם לא הרגשנו חיבור ואהבה למישהו שמעולם לא זכינו להכיר.

החיבור שלנו לעוז הוא החיבור הכי מיוחד ומדהים שיכול להיות, הוא דמות לחיקוי בשבילנו ואנחנו מרגישים שהוא מלווה את השכבה שלנו בכל רגע ורגע. עוז ימשיך ללוות אותנו ואנחנו נזכור אותו גם אחרי שנעזוב את הצופים, הוא תמיד איתנו בכל טיול, בכל תחרות ועוד…
אנחנו בטוחים שגם אחרי שנסיים את השנים שלנו בצופים אנחנו תמיד נהיה שכבת עוז והשכבה של עוז גם ביחד וגם בנפרד.

אנחנו יותר מגאים ושמחים שזכינו להיות שכבת עוז ולהכיר את האישיות המדהימה הזאת. בעוד כמה שנים שכבר נהיה בגיל של עוז ואחרי שכל אחד ואחת מאתנו ישמור את עוז קרוב מאוד ללב שלו, נמשיך ביחד ובנפרד לייצג את עוז בצורה הכי טובה שיש ולספר את הסיפור שלו.

אוהבים שכבת עוז, שבט גנים.

שכבת עוז שבט גנים גני תקווה